میکروبلاگ شاتوت طرح چشمان قشنگت.....

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته شعر میگویم به یادت در قفس غمگین و خسته من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شب های مستی خیال کردی بری میری از یادم تو رفتی و نرفت چیزی از یادم تو رفتی تازه عاشق تر شدم من از اونی هم که بود بدتر شدم من

 

 



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت21:04---20 آبان 1391


roya
ساعت21:04---20 آبان 1391


امیرحسین
ساعت11:11---14 مهر 1391
سلام مریم جون



قالب خییییییییییییییییلیییییییییی قشنگی گذاشتی



پاسخ:مر30 عزيز;)


پارسا
ساعت22:47---11 مهر 1391
سلام!!!!
بر اثر اتفاقات این چند روز واسه خودم حس هیچ کاری نبود.ولی اجبار بر بیرون ریختن احساسم منجر به آپ شدید شد
ممنون و متشکر اگه سر بزنین...سپاس گذارم


الف
ساعت16:21---10 مهر 1391
سلوم!

میگم چرا دو نفر میخونند تو وبلاگت؟ آیا؟

قشن بیده

ولی خیلی شلوغه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1387برچسب:, | 9:36 | نویسنده : MaryaM |
  • راه آرام
  • قالب وبلاگ